Tuesday, April 3, 2012

Bulan April yang Istimewa...

Hehehe... saje kasik best punya tajuk. Maklum ler dah lama tak mengepost kan? kan? Terus-terang cakap... dua hari lepas entry terakhir tu... kita dah siap-siap dah edit gambar untuk letak resipi... tapi battery laptop tu pulak boleh kaput. Dah tak boleh nak on laptop... mana gaya nak update resipi? Gambor semua kat dalam tu...

Campur pulak dengan hal budak-budak nak periksa dan Si Haniis yang tak baik-baik sakitnya... memang tak sempat berganti ler bateri. Kita ni bukan ada roda, ada lesen... semua nak kena tunggu Cik Abang. Jadi sabor ajelah menunggu yea... dan yea... kini masih lagi menunggu... ini guna laptop Hannan.

Halllaa budak... memang tak kasik chan Ibu dia nak lama-lama ngonline. Dah bertenggek atas perut ni haa... camne nak menaip? Apa-apa pun... anak kenalah di dahulukan...

Until later...

7 comments:

  1. camna sibuk sekali pun...tangan tu mesti nak taip barang sepatah dua..hihi..
    dah macam diary kan huda...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul la Anim... celoteh mesti nak ada...

      Delete
  2. hahaha ye ye jaaa ingatkan apa

    ReplyDelete
  3. entah2 masuk ke tidak komen ni... blog org lain selamba je.. kakak sendiri payah bebenor. salam dari Ting 5 Saujana Puchong

    ReplyDelete
  4. masuklah...HAPPY giler. salam sayang dari 3 beradik yang nakal manja untuk 5 sweets. kak huda,ceta lg n lg.

    ReplyDelete
  5. Hahaha... Zaida, Mala... sori lerr... Ingat memang nak kaw-kaw punya sentimental, tapi tergendala pulak. Nora, meh komen lagi!

    ReplyDelete