Monday, November 22, 2010

Seminggu yang berlalu...

Sempat mengonline sementara menunggu nak pergi rumah sebelah...

Tentunya mesti ada cerita tentang sambutan Hari Raya Aidiladha. Majlis dibuat di rumah Dr. Agus dan Kak Zati. Makanan macam biasa la... pot luck ramai-ramai. Alhamdulillah, majlis Hari Raya merangkap Majlis Perpisahan untuk 2 keluarga iaitu keluarga Hisyam & Aini dan Kamaruddin & Huda... hehehe...

Makanan di meja no. 1. Meja no. 2 pun sama banyaknya...

Dari kiri - Ahmad Ziyad, Husna Asiyah dan Nur Haniis...

Alhamdulillah, terima kasih kepada semua kengkawan yang datang dan yang sudi menyumbang wang dan bersusah-susah membeli hadiah perpisahan.

Yeay! Dapat Tupperware dan senaskah Riyadhus Salihin...

Alhamdulillah, kita juga sangat bersyukur dengan keputusan Peperiksaan Sekolah Rendah Hannan yang tak menghampakan. Ada yang mengusik dia, nanti akan dapat hadiah apa?

Kalau nak diikutkan, dia ni dah lama mengendeng, nak sangat hadiah Vaio Notebook. Walaupun sejak mula lagi kita tak setuju, kelmarin dia mengecek lagi... hehehe... manalah tau kot-kot kita tukar fikiran kan? Tapi sorilah Nan, no go!

Nantilah, bila dah sampai waktu dan keperluannya, Insya-Allah akan dapat jugak sebijik. Bukan apa, takut nanti leka. Sedangkan dengan laptop yang kongsi ramai-ramai ni pun boleh leka seharian bila dah mengadap, apatah lagi kalau dah ada laptop sendiri. Sementara tu, tunggu dan sabor ajelah yea...

Notebook idaman Hannan. Kalau yang ini... Ibu pun nak sebijik jugak!

Until later...

No comments:

Post a Comment