Thursday, June 11, 2009

Happy Birthday Amiin...


Semalam adalah Birthday Amiin yang ke-3. My baby dah besar... emmm... sayu.

Kena mengaku, kita sebenarnya memang lupa yang semalam ialah Birthday dia. Bila cikgu sekolah dia sapa "Happy Birthday Amiin!" dengan yakinnya kita menjawab "...but his birthday was last month!". Cikgu dia terkejot, "Last month? Not today?". "Eh?" kita kata, "Wait, is today the 10th of June? Oh my God! I forgot!" Malunya tak terkira... he he...

Alaaahai, bukan setakat kita aje, senang cerita tak sorang pun ingat. Kesian Amiin, padahal hari-hari dok kena peluk, cium, bergumpal-gumpal dengan Ibu & Babah tapi boleh kitaorang tak ingat ek?

Bila ambik Amiin balik, dia dengan gembiranya berlari-lari sambil menunjukkan Kad Birthday dari kengkawan dia (class project la..).

Dia kata "Amiin Birthday to You!" eeii... comel sangatlah, geram. Kebetulan camera ada dalam handbag, kita snaplah satu gambar kat tempat parking.

Sebelum balik rumah, singgah ke Supa Save, beli kek sebijik, pandai benorlah dia memilih-milih. Tak padan kecik.


Kakak tolong potongkan...

Bila petang, kitaorang meround untuk bagi-bagikan Goody Bag untuk budak-budak kat F13. Diaorang pun apa lagi, tang tu jugak bagi habis makan!

Muka-muka gembira dapat jajan...


Malamnya pulak, kitaorang ramai-ramai kumpul kat PC untuk call Tok Abah yang share Birthdate dengan Amiin. Happy Birthday to you Tok Abah!

Until later...


1 comment:

  1. Mak Ngah pun terlupa lah. Happy Birthday Amiin! Semoga sentiasa di berkati Allah SWT dan grow up menjadi anak yang soleh ... ( Amiin.. :-) )

    ReplyDelete